سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم های ملی شیلی و بولیوی به یک چهارم پایانی کوپا آمریکا راه یافتند

تیم فوتبال شیلی با کسب صدر نشینی در گروه A کسب جواز حضور در مرحله یک چهارم پایانی از رقابت های کوپا آمریکا را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال شیلی که میزبانی رقابت های کوپا آمریکا را برعهده دارد با کسب پیروزی پنج بر یک در استادیوم سانتیاگو جواز حضور در مرحله یک چهارم پایانی از رقابت های کوپا آمریکا را بدست آورده و با کسب هفت امتیاز در صدر گروه A قرار گرفته و بعد از این تیم هم تیم فوتبال بولیوی توانست با بولیوی هم با کسب چهار امتیاز پله دوم از این گروه را از آن خود کرد تا به همراه شیلی به مرحله یک چهارم پایانی از این رقابت ها صعود کند. در این گروه اکوادور با نتیجه دو بر یک مکزیک راشکست داده و با کسب سه امتیاز در رده سوم جای گروه جای گرفته و مکزیک هم تیم چهارم شد.

در ادامه این رقابت ها از گروه B تیم های پاراگوئه و اروگوئه به مصاف هم می روند و در ادامه تیم های آرژانتین و جامائیکا مقابل هم قرار می گیرند.در حال حاضر دو تیم پاراگوئه و آرژانتین با کسب چهار امتیاز برابر هستند ولی تیم پاراگوئه به دلیل اختلاف گل بیشتر در صدر گروه جای گرفته و آرژانتین در رده دوم است. در این گروه تیم فوتبال پاراگوئه با کسب نتیجه تساوی به مرحله یک چهارم پایانی راه می یابد.

گروه A
شیلی    7
بولیوی     4
اکوادور     3
مکزیک     2

گروه B
پاراگوئه    4
آرژانتین    4
اروگوئه     3
جامائیکا    0

گروه C
برزیل        3
پرو           3
کلمبیا       3
ونزوئلا       3


انتهای پبام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.