سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ جهانی والیبال 2015؛

کوئینتانا: ارتقاء تجارب برگزارکنندگان ایرانی ملموس است / اهمیت امور خبری لیگ جهانی بالاست

ناظر فدراسیون جهانی والیبال که به خوبی فضای سالن را برای برگزاری هر چه بهتر دیدار ایران و آمریکا بازدید کرده بود٬ گفت: با وجود تاخیر در رفع برخی مشکلات باید بگویم شرایط میزبانی خوب است.

کوئینتانا ناظر فدراسیون جهانی والیبال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهارداشت: با حمید احمدی‌نیا مسئول امور خبری لیگ جهانی برای مصاحبه‌های میکس زون و اتاق نشست خبری صحبت کردم٬ چون این 2 فضا از اهمیت بالایی برخوردارند و باید شرایط خوبی داشته باشند. کادر فنی تیم‌ها و بازیکنان در این مکان‌ها به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند این مساله یک گرداننده مدیر و قابل می‌خواهد چرا که این مصاحبه‌ها به تمام کشورهای دنیا ارسال می‌شود و نباید کوچکترین مشکلی داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوالات که علاوه بر اموری که به خبرنگاران مربوط می‌شود دیگر امکانات ایران را چطور دیدید؟ افزود: پیش از شروع بازی اول اگر مشکلی در سالن بود می‌گفتند فردا این موضوع را برطرف می‌کنیم و خوشبختانه قبل از بازی نخست همه چیز به شرایط ایده‌آل رسید.

کوئینتانا خاطرنشان کرد: رشد اطلاعات عوامل اجرایی و برگزارکنندگان مسابقات در تهران ملموس است و این نشان از ارتقاء تجارب آنها در هر سال برای میزبانی بهتر دارد. من یادم می‌آید که در دوره گذشته هم که نظارت ایران را برعهده داشتم تماشاگران ایرانی با هیجان خاصی تشویق می‌کنند و نقش قابل توجهی در برد ایران داشتند فکر می‌کنم آمریکا فردا هم با ایران مشکل دارد.

وی در خاتمه از خبرنگار ما پرسید: بنر‌های تبلیغاتی اطراف زمین در گذشته تصویری ثابت بود ولی الآن LED نصب شده است به نظر شما کدام بهتر است؟ که وقتی در جواب کلمه بنر‌های LED را شنید گفت: این به معنای همان رشد والیبال در تمامی سطوح است.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.