سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد ؛

درجه بندی محصولات کشتارگاه‌های طیور

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: درجه بندی محصولات کشتارگاه‌های طیور خراسان رضوی باید در دستور کار قرار بگیرد.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، مجید روحانی نژاد در جمع مدیران کشتارگاه‌های طیور استان و مسئولان انجمن صنفی کشتارگاه های طیور شرق کشور اظهار داشت: سلامت مردم را با هیچ چیز عوض نخواهیم کرد.
روحانی نژاد گفت: صنوف و به ویژه اصناف حوزه سلامت، باید متعهد باشند و از سیاست های تشویقی برای حضور فعال‌تر اعضای خود در جهت تولیدات با کیفیت‌تر استفاده کنند.
وی خواهان مشارکت بخش دولتی در رفع موانع تولید و صادرات به کشورهای دیگر شد.
روحانی نژاد افزود: باید محصولات تولید شده توسط کشتارگاه‌های طیور درجه بندی شوند تا مصرف کنندگان قدرت انتخاب داشته باشند و از طرفی قدرت رقابت در بازارهای تولید و عرضه ایجاد شود.
وی اعلام موارد بیماری در سامانه های اطلاعاتی دامپزشکی و مجامع جهانی نظیر؛ سازمان جهانی بهداشت دام(OIE) را از جمله مصادیق صداقت سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی استان ها دانست.
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی اظهار داشت: باید واحدهایی که هزینه بیشتری برای ارائه تولیدات با کیفیت می‌پردازند سود بیشتری ببرند.
وی خطاب به انجمن صنفی کشتارگاه‌های طیور شرق کشور گفت: تلاش کنید تا ارتباطی منطقی و علمی را با مجامع همطراز خود داشته باشید و از راهکارهای بازاریابی علمی برای فروش و صادرات محصولات خود بهره گیری کنید.
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.