سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش از وضعیت آب و هوا

آسمان 9 استان کشور ، شنبه و یکشنبه درگیر باد و گرد و خاک می‌شود

برخی نقاط اصفهان، مرکزی، قم، البرز، تهران، سمنان، ایلام ، خوزستان و بوشهر ، شنبه و یکشنبه دچار باد شدید و گرد و خاک خواهند شد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران در رابطه با وضعیت آب و هوای کشور اظهار داشت: برای استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، از ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب، وزش باد و رگبار موقت باران و گاهی رعد و برق پیش بینی شده است.

وی گفت: خراسان رضوی و شمالی، بخش های شرقی دریای خزر ، شمال اذربایجان شرقی و غربی، کرمان، شرق هرمزگان نیز درگیر وزش باد و باراش‌های پراکنده خواهد بود.

گودرزی افزود: شنبه و یکشنبه ، بارش باران در سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، کرمان و شرق فارس ادامه خواهد داشت و برخی نقاط  اصفهان ، مرکزی ، قم ، البرز، تهران و سمنان برای ساعات بعد ازظهر وزش باد و در پاراه‌ای نقاط گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

گودرزی گفت: همچنین در جنوب غرب و سواحل جنوبی خلیج فارس، ایلام، خوزستان ، بوشهر در روزهای شنبه و یکشنبه وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

وی در پایان افزود: امروز بخش های شرق خلیج فارس مواج و تهران صاف و در ساعات بعداز ظهر رشد ابر در ارتفاعات را شاهد خواهد بود و طی 2 روز آینده یک الی 2 درجه گرم‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آب و هوا ، گزارش ، آسمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
fatemeh
۰۶:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
من تا دو هفته ي پيش نمي دونستم كه واقعا آلودگي هوا چه جوري مي تونه باشه...و پيش خودم با اينكه خيلي از تعطيلي مدارس خوش حال مي شدم ولي هميشه مي گفتم يعني وضعيت اين قدر خرابه كه به خاطرش مدرسه ها رو تعطيل كنن؟؟؟
كه بالاخره چند روز پيش كه براي خريد به خيابون "كمال" در استان اصفهان رفته بوديم،براي اولين بار آلودگي هوا رو حس كردم و چون پوستم به شدنت حساسه از اون روز تا الآن به شدت خارش داره و پوسته پوسته شده و صورتم به جاي 17 سال يه 80 ساله رو نشون ميده...
تو رو به خدا يه فكري بكنيد....دارم افسردگي مي گيرم...