سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

صیانت از حرمت و شخصیت انسانی دغدغه مسئولان باید باشد

قائم مقام دبیر ستاد احیا امر به مغروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: صیانت از حرمت و شخصیت انسانی دغدغه مسئولان باید باشد و نباید تنها نگاه درآمدی در خدمت به مردم وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان‏، حجت الاسلام مجتبی اخوان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بعضی از دستگاه های خدمات تنها نگاه درآمدی و اقتصادی در خدمت به مردم دارند، اظهارکرد: حراست و صیانت از شخصیت و حقوق مردم دغدغه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: صیانت از حرمت و شخصیت انسانی دغدغه مسئولان باید باشد و نباید تنها نگاه درآمدی در خدمت به مردم وجود داشته باشد.

قائم مقام دبیر ستاد احیا امر به مغروف و نهی از منکر استان اصفهان بیان داشت: جلسات هماهنگی و همکاری با ادارات و نهادهای خدماتی مانند بیمارستان ها در جهت خدمت رسانی به مردم و کاهش منکرات در این مسیر برگزار شده و همکاری مسئولان و کارکنان سازمان ها خواستار شده است.

وی ادامه داد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان به ریاست رئیس ادارات و مدیران کل تشکیل می شود و نسبت به منکرات آن ها رسیدگی و بررسی می شود.

وی اضافه کرد: اعضای شورای امر به معروف در راستای افزایش و پر رنگ کردن منکرات کار می کنند و  البته بازرسین نامحسوس ستاد احیا استان نیز بر فعالیت های ادارات نظارت دارند و منکرات به مسئولان تذکر داده می شود.

قائم مقام دبیر ستاد احیا امر به مغروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اینکه ریشه های منکرات در جامعه باید شناسایی و در رفع آن ها تلاش شود، تصریح کرد: بعضی از فعالیت های مسئولان کشوری در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی افزود: نماینده مجلس نباید در پی کسب کرسی مسئولیت باشد بلکه باید در جهت خدمت به مردم همانند مدرس ها فعالیت کند. 


انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.