سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مذاکرات وین؛

پایان نشست سه جانبه معاونان/ جلسه کارشناسان همچنان ادامه دارد

نشست سه جانبه "سید عباس عراقچی" و "مجید تخت روانچی" معاونان وزیرامورخارجه ایران با "هلگا اشمید" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و "وندی شرمن" معاون وزیر امورخارجه آمریکا پایان یافت.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، نشست سه جانبه "سید عباس عراقچی" و "مجید تخت روانچی" معاونان وزیر امور خارجه ایران با "هلگا اشمید" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و "وندی شرمن" معاون وزیر امور خارجه آمریکا پایان یافت.

طبق این گزارش جلسه کارشناسان همچنان ادامه دارد.

براساس این خبر مدیران سیاسی سه کشور اروپایی نیز وارد وین شده‌اند و چین و روسیه نیز احتمالا امروز وارد خواهند شد.

نشست‌های کارشناسی پیرامون مذاکرات هسته‌ای از امروز آغاز شده است.

گفتنی است، رایزنی"سیدعباس عراقچی" و " مجید تخت‌روانچی" معاونان وزیر امورخارجه ایران و " هلگا اشمید" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا  شب گذشته پایان یافت.

همچنین "سیدعباس عراقچی" با اشاره به نزدیک شدن به 10 تیر با عنوان دقایق پایانی حدود دو سال مذاکره افزود: به محل مذاکرات می‌رویم تا 10 تیر در آنجا مستقر می‌شویم تا بتوانیم آخرین کارها را انجام دهیم و به قول معروف پرانتزهای داخل متن را که حاکی از اختلاف است کاهش دهیم. 

حمید بعیدی‌نژاد رئیس هیئت کارشناسی ایران در مذاکرات هسته‌ای در پاسخ به این سوال که آیا معاونان و مدیران سیاسی کشورهای 1+5 طی روزهای آینده به این دور از مذاکرات اضافه خواهند شد، گفت: طبیعتاً مدیران سیاسی 1+5 بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که خود کشورهای 1+5 دارند، به مذاکرات خواهند آمد.

انتهی پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.