سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلوطی: با قاطعیت می گویم هیچ مورد صغر سنی نداشتیم

رئیس هیئت جودو استان تهران گفت: مسابقات جودو نونهالان و نوجوانان را یادواره شهدای غواض برگزار کردیم و هیچ صغر سنی در این مسابقات نداشتیم.

داوود بلوطی رئیس هیئت جودو استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:مسابقات را در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور 240 ورزشکار در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار کردیم این مسابقات یادواره 175 شهید غواص بود و هدف از برگزاری آن بالا بردن سطح کمی و کیفی جودو نونهالان و نوجوانان بود.

وی در ادامه افزود: این نونهالان و نوجوانان  آینده‌ها جودو ایران هستند و اگر به آنها توجه نشود جودو در آینده نابود خواهد شد،در این مسابقات خیلی پیگیر بودیم که صغر سنی نداشته باشیم و با قاطعیت عرض می کنم که هیچ موردی در خصوص صغرسنی مشاهده نشد.

رئیس هیئت جودو استان تهران تصریح کرد: کیفیت مسابقات عالی بود و از تعداد شرکت کنندگان می توان فهمید که کمیت خوبی داشت، این، آن چیزی است که ما در جودو به دنبالیش می‌گردیم، انشاءا... این نونهالان و نوجوانان بتوانند در آینده سکوهای افتخار را در میادین بین المللی کسب کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نفرات اول تا سوم هر وزم برای شرکت در اردو دعوت  خواهند شد که این اردو از روز اول تیر ماه در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.