سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری قریب به 900 میلیون ریال از محل صندوق‌های صدقات در شهرستان ملارد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد شهرستان ملارد از جمع آوری قریب به 900 میلیارد ریال از محل صندوق‌های صدقات مستقر در این منطقه به منظور کمک رسانی به افراد و خانوارهای نیازمند و تحت پوشش این مجموعه خبر داد.

پرویز جعفری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملارد در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرهنگ سازی مطلوب و سازنده انجام شده و در طول سنوات اخیر در عرصه مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در امور خیریه و کمک رسانی به نیازمندان اظهار کرد: قریب به هزار و 300 صندوق صدقه بزرگ و 30 هزار صندوق صدقه خانگی در سطح شهرستان ملارد مستقر است که از این محل قریب به 900 میلیون ریال در ماه به منظور کمک رسانی به افراد تحت پوشش این مجموعه جمع آوری می‌شود.

وی در ادامه افزود:  شاهد افزایش 400 میلیون ریالی کمک‌های مردمی و واریز شده به این صندوق‌ها بوده‌ایم که این مهم با فرهنگ سازی اجرایی شده مطلوب در شهروندان و افزایش حساسیت مردم نسبت به امداد رسانی و کمک رسانی به نیازمندان محقق شده است.

جعفری در پایان تصریح کرد: امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که هیچ نیازمندی در حزن و فشار بی بضاعتی و نیاز قرار نگیرد و دغدغه‌های این چنینی در سطح جامعه به حداقل ممکن کاهش یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.