سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی‎فر در جمع خبرنگاران:

امیدواریم در برگزاری تورهای گردشگری از حقوق مردم دفاع کنیم

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در برگزاری تورها از حقوق مردم دفاع کنیم، گفت: تذکرهای صریح و روشنی به تورهای متخلف داده‎ایم که کارگروهی به طور مستمر این مسئله را پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر برخورد با آژانس‌هایی که تورهای گردشگری غیرمجاز ارایه می‌دهند، گفت: مسئولان این مسأله را پیگیری می‌کنند و به تخلفاتی که مربوط به تورهایی که به مقصد برخی از کشورها می‌روند رسیدگی می‌کنند. چرا که در این تورها تخلفات زیادی می‌شود و حقوق مردم تضییع می‌‌شود.

وی با بیان اینکه پیش از این تذکر صریح و روشنی به تورهای متخلف داده‌ایم، تصریح کرد: تعدادی اقدامات خود را اصلاح کردند و تعدادی اصلاح نکرده‌اند و کارگروهی که مسئول است به صورت مستمر شکایات مردمی را مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

سلطانی‌فر تصریح کرد: دیروز هم در جلسه‌ای که با مسئولین دفاتر خدمات مسافربری داشتیم آنها هم به ما قول دادند که پیگیری‎های لازم را مجددا انجام می‌دهند امیدواریم بتوانیم در برگزاری تورها از حقوق مردم دفاع کنیم.

سلطانی‎فر گفت: الان تمرکز بیشتر ما بر روی جذب گردشگر خارجی است که بتوانیم در سال آینده تراز گردشگری را بین 3 تا 5 افزایش دهیم نزدیک به 5 میلیون و 100 هزار گردشگر سال گذشته داشتیم که امیدواریم سال به سال افزایش پیدا کند. با توجه به جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی مذهبی کشورمان امید داریم که بتوانیم گردشگری سلامت را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.