سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

ایجاد فضایی با نشاط معنوی در پایتخت معنوی ایران

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت : امسال با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌ها، فضایی با نشاط معنوی در شبکه استانی تدارک دیده شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام نهاوندی در حاشیه بازدید از پشت صحنه ویژه برنامه سفره های همدلی افزود: در این راستا جلسات تفسیر حضرت آیت‌الله علم‌الهدی هر روز از شبکه استانی پخش می‌شود که به تفسیر سوره حضرت محمد(ص) می‌پردازند و همچنین طرح مباحث اخلاقی از سوی امام جمعه مشهد نیز از شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود.

وی با اشاره به پخش برنامه سفره‌های همدلی برای سومین سال از شبکه استانی،‌افزود: نام این برنامه با شعار امسال نیز مطابقت دارد و مجریان استانی و ملی در این ویژه برنامه حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تصریح کرد: به دلیل مزیت نسبی که در شهر مشهد و استان داریم این اقتضا را مورد توجه قرار می‌دهیم که برنامه سحر از حرم امام رضا(ع) با عنوان بهار مهربانی پخش شود.

نهاوندی ادامه داد: ترتیل‌خوانی قرآن کریم نیز برای شبکه یک و قرآن توسط شبکه خراسان رضوی تدارک دیده شده و در ماه رمضان پخش می‌شود و با تعاملی که برقرار شده امیدواریم تا نیمه ماه رمضان برنامه‌های اذان‌گاهی خود را از حرم رضوی به صورت دائم داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما جنگ رمضان است که به پارک‌های مشهد مقدس و شهرستان‌های استان مراجعه می‌کند و همچنین موضوع نمایشگاه قرآن را نیز برنامه‌ریزی کردیم و به آن می‌پردازیم ضمن اینکه مستندی نیز با نام کیمیای سعادت در ارتباط با قاریان قرآن در ماه مبارک پخش می‌شود.

نهاوندی عنوان داشت: در ماه مبارک امسال نیز سریال‌های مردان آنجلس، ترش و شیرین و کلاه قرمزی 94 را برای پخش در شبکه استانی در نظر گرفته‌ایم.‌

وی در ارتباط با برنامه‌های رادیویی نیز گفت: برنامه پیک سحری نیز به مدت 90 دقیقه تنظیم شده و ترتیل قرآن کریم نیز در دو بخش روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام//گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.