سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

بهره مندی 4 شهر جدید خراسان شمالی از خدمات آب و فاضلاب شهری

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: 4 شهر جدید استان از خدمات آب و فاضلاب شهری بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان، ابراهیم علوی افزود: شهر های جدید زیارت و قوشخانه از توابع شهرستان شیروان ، چناران شهر از توابع شهرستان بجنورد و شهر آوا از توابع شهرستان مانه و سملقان شهرهایی اند که از خدمات آب و فاضلاب بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه در این چهار شهر 4 هزار و 68 اشتراک وجود دارد ، گفت: شهر زیارت هزار و 608اشتراک ، قوشخانه 263 اشتراک ،چناران شهر 801 اشتراک و شهر آوا هزار و 396 اشتراک دارد.

علوی با بیان اینکه در حال حاضر آب شرب این شهر ها از 3 حلقه چاه و یک دهنه چشمه با دبی 45 لیتر بر ثانیه تامین می شود، اظهار داشت: پس از ذخیره سازی و کلر زنی در 4 باب مخزن ذخیره آب با حجم هزار و100مترمکعب از طریق 65هزار و745 متر شبکه توزیع آب در اختیار مشترکان قرار می گیرد.

وی طول خطوط انتقال آب در این چهار شهررا 10هزارو 962متر عنوان کرد وگفت : فرسودگی خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب در این شهر ها بدلیل عمر بالا مشخص است.

علوی گفت: پس از ارتقاء چهار روستا به شهر در استان همه ی منابع و تاسیسات آبرسانی چهار شهر از روستایی به شهری خدمات انجام می شود.

گفتنی است: بدلیل فرسودگی خطوط انتقال ، شبکه توزیع و انشعابات آب هدر رفت آب بسیار بالاست و نوسازی این تاسیسات بصورت روستایی نیازمند اعتبارات است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.