وی با اشاره به بحث شاداب سازی مدارس، افزود: این مدارس و پژوهشهای صورت گرفته میتواند بهانهای باشد تا مفهوم بهرهوری شناسانده شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزشوپرورش استان اصفهان با بیان اینکه تعاریف متعددی از بهرهوری وجود دارد، گفت: بهرهوری در مفاهيم علمی اثربخشی به اضافه کارایی عنوان ميشود و به این معنی انجام كارها به بهترين شكل است.
جوانی اضافه کرد: برنامهریزی، سازماندهی، کنترل، هماهنگی وظایف عمومی یک مدیر است، اما علاوه بر آن مدیر باید امور جاری را نيز در جهت بهبود وضعیت موجود مدیریت کند، تا بهرهوری افزايش يابد.
وی با بیان اینکه بهرهوری در سه سطح فرضی، سازمانی و ملی مطرح میشود، ادامه داد: شاید گفته شود با توجه به کمبود اعتبارات نمیتوان بهرهوری را در سطح سازمانی ایجاد کرد، اما حتماً میتوان بهرهوری را در سطح فرضی به منصه ظهور درآورد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزشوپرورش استان اصفهان تأکید کرد: اگر بتوانیم فعالیتهای خود را در راستای پژوهشهای دانشبنیان انجام دهیم، یک قدم به جلو برداشتهایم و در این صورت بهرهوری حاصل خواهد شد.
جوانی با بیان اینکه سؤال و هدف بهرهوری این است که امروزمان از دیروز و فردایمان از امروز بهتر باشد، ویژگیهای افراد بهرهور را نگرش مثبت، خلاقیت و نارضایتی خلاق عنوان کرد.
انتهای پیام/ ا