سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صاحب پناه: آرزوی موفقیت برای تیم محبوبم دارم

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: علی‌رغم اینکه در لیست اسامی هیئت مدیره نیستم اما برای تیم استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

کامران صاحب پناه در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: در هر صورت تصمیمات لازم در خصوص انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه صورت گرفت و من به عنوان عضو سابق این باشگاه برای تمامی اعضای جدید آرزوی موفقیت می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم.

وی افزود: به طور کلی چه در هیات مدیره باشم یا نباشم اما تنها هدفم و آرزوی قلبی‌ام موفقیت استقلال است و همان طور که می‌دانیم از این مقطع تصمیمات لازم گرفته شده و اعضای جدید انتخاب شدند و امیدوارم این اعضاء کار خود را به خوبی شروع نمایند و در تمامی مراحل موفق باشند.

صاحب پناه تصریح کرد: در نظر داشتیم که فصل آتی را با تمام قدرت و همکاری اعضاء شروع کنیم و با توجه به انتخاب جدید اعضاء دیگر در جمع هیات مدیره باشگاه حضور ندارم اما همیشه برای تیم محبوبم آرزوی موفقیت می‌کنم.در حال حاضر استقلال باید وضعیت قابل قبول‌تری نسبت به سال گذشته پیدا کند تا بتواند به موفقیت برسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکنان ، بازی ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.