سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

وحشی‌گری آل‌سعود در یمن هیچ یک از مقاصد شوم این رژیم را برآورده نخواهد کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وحشی‌گری آل‌سعود در یمن هیچ یک از مقاصد شوم این رژیم را برآورده نخواهد کرد و ان شاء الله به زودی شاهد آن خواهیم بود که عربستان با رسوایی و فضاحت یمن را ترک خواهد کرد و به عنوان یک لکه ننگ در تاریخ اسلام باقی خواهد ماند.

سردار "محمدرضا نقدی" در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی-امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری مراسم با شکوه استقبال از شهدای غواص و حضور مردم انبوه شهدا در مراسم تشییع این شهدای عزیز،‌شهیدان انقلاب اسلامی را حجت‌‌های خدا دانست و گفت‌: ما در واقع امروز میزبان حجت‌‌های خدا و یادگارهای ایثار و شهادت هستیم. شهدا همه خاطره‌ها، همه ثروت‌ها و همه سرمایه‌های ملت رشید ایران هستند و ما هیچ گاه نمی‌توانیم دین خود را نسبت به آن‌‌ها ادا کنیم. درک حداقل وظیفه ما این است که همه مراسم تکریم و تعظیم و بزرگداشت را نسبت به آن‌ها به جا بیاوریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه افزود: این شهدا می‌توانستند با لبخندی دل دشمنان بعثی را نرم کنند و خود را از مهلکه رهایی دهند اما این کار نکردند و با شجاعت و شهامت و دلیری خاص خودشان در مقابل زورگویی و ظلم و ستم دشمن بعثی ایستادند و پاسخ عصبانیت،‌ بی‌منطقی و وحشیگری دشمن را با شهادت مظلوم خویش دادند.

نقدی در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر دلیل عدم اجازه عربستان برای حضور زائران ایرانی در خاک عربستان گفت: حقیقت این است که سعودی‌ها از ابتدا سناریوها و طرح‌های مختلفی را برای مقابله با ایران اسلامی طراحی کرده و به اجرا گذاشته‌اند اما به فضل خداوند و با هوشیاری مردم و رهبری فرزانه انقلاب چه در زمان امام راحل (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری همه توطئه‌ها نقش بر آب شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: البته آل‌سعود به دلیل وحشیگری‌ها و جنایاتش در یمن بسیار بیشتر از پیش در جهان و به ویژه در جهان اسلام منزوی شده است و دلیل این امر را باید در ترس فزاینده آن‌ها از شیعه‌گری و دور هم گرد آمدن شیعیان دانست.

وی در پایان تصریح کرد: البته وحشی‌گری آل‌سعود در یمن هیچ یک از مقاصد شوم این رژیم را برآورده نخواهد کرد و ان شاء الله به زودی شاهد آن خواهیم بود که عربستان با رسوایی و فضاحت یمن را ترک خواهد کرد و به عنوان یک لکه ننگ در تاریخ اسلام باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/


برچسب ها: نقدی ، بسیج ، تشییع شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.