سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری ۳۰ برنامه زنده قرائت قرآن در خوزستان

در ماه رمضان ۳۰ برنامه زنده قرائت قرآن در شهرهای مختلف خوزستان برگزار می شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت:برای ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های مختلف و ویژه ای را در مساجد و حسینیه ها برنامه ریزی کرده ایم زیراحال و هوای معنوی در مساجد و حسینیه ها درمبارک این ماه طبیعتا متفاوت است.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۶۵ مبلغ بومی، اعزامی قم و دانشجویان قرآنی به شهرهای مختلف خوزستان اعزام می شوند، در روز اول ماه مبارک رمضان طرح جزء خوانی را با همکاری صا و سیما و پخش به صورت زنده در بقاع متبرکه برگزار می کنیم.

وی بیان کرد: طرح ضیافت الهی همچون سالهای گذشته در امامزادگان و بقاع برگزارمی شود، در کنار این طرح اعزام مبلغ به نقاط مختلف استان هم اجرا می شود و به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با تابستان طرح نشاط معنوی نیز به صورت همزمان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری در شهرهای مختلف با همکاری صدا و سیما و سپاه به مدت ۶ روز از ۱۵ تا ۲۱ رمضان برگزار می شود. برنامه احیا شب های قدر در امامزاده های شاخص خوزستان از جمله علی ابن مهزیار اهوازی، مقام صاحب الزمان و امامزاده حیدر بهبهان برگزار می شود.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی افزود: روز ۲۳ و ۲۴ ماه رمضان در امامزاده علی ابن مهزیار اهوازی برنامه ای به صورت زنده هم از شبکه استانی و هم از شبکه سراسری پخش می شود.

وی همچنین گفت: استان خوزستان برای چهار سال اجرای طرح آموزش و قاری کردن یک میلیون نفر را متقبل شده است در سال ۹۳ خوزستان ۲۰ هزار و ۷۰۰ و امسال نیز ۲۳ هزار نفر را متقبل شده است ، خوزستان در میزان سهمیه تعیین شده بعد از تهران مقام دوم را دارد.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.