سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

رضایت‌مندی شهروندان از دستگاه قضایی با توجه بیشتر به مسائل فرهنگی

رئیس شورای اسلامی شهر اهر گفت: اگر کمی به مسائل فرهنگی در جامعه امروزی توجه بیشتری داشته باشیم و اقداماتی که در این خصوص صورت می گیرد دارای محتوای با ارزشی باشند در نهایت رضایت‌مندی شهروندان از دستگاه قضایی شهرستان را به دنبال خواهد داشت .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران تبریز ، حسنعلی قهرمان فرد در جلسه "شورای پیشگیری از وقوع جرم" با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم های مختلف با اقدامات فرهنگی امکان پذیر است، اظهار داشت: اگر کمی به مسائل فرهنگی در جامعه امروزی توجه بیشتری داشته باشیم و اقداماتی که در این خصوص صورت می گیرد دارای محتوای با ارزشی باشند در نهایت رضایت‌مندی شهروندان از دستگاه قضایی شهرستان را به دنبال خواهد داشت .

وی ادامه داد: برای اشاعه مسائل و اقدامات فرهنگی انجام شده می توان از روحانیون در مساجد به عنوان رابطان فرهنگی بین دستگاه قضایی و مردم استفاده نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر در پایان گفت: رابطان فرهنگی به عنوان سفیران هدایت هستند که باید با خلوص نیت و انگیزه و رغبت برنامه های فرهنگی و عمومی خود را به نحو احسن انجام دهند باید از حداقل زمان حداکثر بهره‌برداری در مسائل فرهنگی داشته باشیم.
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.