سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تفاهمنامه همکاری مرکزمطالعات شورای آبادان با پژوهشگاه اصفهان

تفاهمنامه همکاری مرکزمطالعات شورای آبادان با پژوهشگاه اصفهان منعقدشد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: در راستای همکاری مشترک به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های علمی و پژوهشی، تفاهمنامه ای بین مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان و پژوهشگاه شاخص پژوه شهر اصفهان منعقد شد.

خلیل جنامی افزود: پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان یکی از معتبرترین پژوهشگاه های کشور بوده و دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و همچنین پژوهشگاهی رسمی است.

وی گفت:هدف از این تفاهمنامه ایجاد همکاری مشترک در زمینه های علمی، پژوهشی و آموزشی با استفاده از کلیه امکانات طرفین اعم از توانمندی های علمی، نیروی انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه تخصص امور آزمایشگاهی و کارگاهی به منظور رفع نیازهای آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی است.

گفتنی است:برگزاری کنفرانس، همایش ها، کارگاه ها، نشست های مشترک علمی و دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلندمدت در موضوعات مرتبط، از موضوعاتی است که در تفاهمنامه همکاری مشترک بین مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان و پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان منعقد شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.