سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

انتصابی جدید در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی

حجت‌الاسلام جعفری راد به عنوان مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ قائم‌ مقام نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی گفت: روحانیت صاحب انقلاب است ولی در برخی مواقع مظلوم واقع می‌شود و باید در این راه تلاش بسیار انجام داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی با اشاره به نزدیک شدن به ماه پربرکت رمضان ، افزود: ماه رمضان ماه قرآن و این معجزه الهی درمان‌کننده‌ تمامی دردهای بشریت است.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اینکه ماه رمضان فقط مختص نخوردن و نیاشامیدن نیست، تصریح کرد: در این ماه تمام اعضا و جوارح انسان باید روزه باشد.

وی نفاق یکی از بدترین دردهای جامعه عنوان کرد و گفت: تزویر و ظاهرسازی از مصادیق دورویی و نفاق است و این درد به کمک قرآن درمان می‌شود.

امام‌جمعه بیرجند بابیان اینکه قرآن کریم بشریت را از رفتن به دنبال سراب به ‌سوی حقیقت سوق می‌دهد،خاطرنشان کرد: ماه رمضان فرصت خوبی است تا از مفاهیم قرآن به بهترین شکل بهره ببریم.

گفتنی است در این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عزتی که ۶ سال مسئولیت این مرکز را بر عهده داشت قدردانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری راد به عنوان مدیرکل جدید مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی معرفی شد.
 
انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.