سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

قاچاقچی پرنده در چنگال محیط بانان ازنا

متخلف صید زنده گیری پرنده طرقه توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان ؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا با اعلام این خبر گفت : شخص متخلف بر اساس اطلاعات بدست آمده مردمی اقدام به صید اینگونه پرندگان و فروش آنها به مراکز خرید پرنده در استان مرکزی نموده که روز گذشته با اقدام بموقع یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دستگیر و تعداد 12 قطعه پرنده طرقه و وسایل صید شکار از متخلف کشف و ضبط شد .

درویشی افزود : در بازجویی بعمل آمده از متخلف اظهار داشت پرندگان را از داخل مزرعه خود صید و زنده گیری نموده و آنها را به پرنده فروشیهای شهرستان ازنا و استان مرکزی به فروش می رساند .

وی خاطر نشان کرد : در شهرستان ازنا به علت دارا بودن توپوگرافی خاص خود که شامل کوهستان و دشت وسیع می باشد دارای پرندگان با ارزشی از قبیل ، شاهین ، بحری ، بالاان ، کبک ، بلدرچین ، سهره طلایی و از جمله طرقه چکاوک بوده که در فصول مختلف توسط قاچاقچیان اینگونه پرندگان مورد تهدید هستند.

وی اضافه کرد: در طی هفته گذشته به علت تعطیلات چند روزه و افزایش متخلفین شکار و صید تعداد 7 نفر متخلف شکار و صید در حوزه شهرستان ازنا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند
 

انتهای پیام/ ا
برچسب ها: پرنده ، قاچاقچی ، طرقه ، صید ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.