سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

وزنه بردار زاهدانی به مسابقات جهانی می‌رود

رییس هیات وزنه برداری سیستان و بلوچستان با 9 دوره قهرمانی جهانی به منظور شرکت در رقابتهای جهانی پیشکسوتان در فنلاند عازم تهران شد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ محمد اسحاق نارویی گفت: تاکنون در رقابتهای جهانی موفق به کسب هفت مدال طلا و دو نقره برای کشور شده ام.

وی با بیان اینکه به منظور انجام کارهای مقدماتی و رکوردگیری برای حضور در رقابتهای جهانی وزنه برداری وزن 62 کیلوگرم پیشکسوتان که 20 یا 22 شهریور در فنلاند برگزار می شود، عازم تهران هستم افزود: تیم ملی ایران با 20 ورزشکار در رقابت های جهانی وزنه برداری پیشکسوتان که همه ساله با حضور بیش از 53 تیم شرکت کننده در تمام اوزان برگزار می شود حضور می یابد.

نارویی به عنوان رکوردار جهانی از سال 2007 با تشریح نتایج بدست آمده حاصل از شرکت در 9 دوره رقابتهای جهانی وزنه برداری پیشکسوتان تصریح کرد: کسب مدال طلا رقابتهای جهانی کارگران سال 2006 در انگلیس، طلای مسابقات پیشکسوتان جهان 2007 در فرانسه که با شکستن رکورد جهانی همراه بوده و هنوز به نام بنده ثبت است، مدال طلا رقابتهای 2008 یونان، مدال طلای رقابتهای 2010 استرالیا، نقره مسابقات 2011 لهستان، نقره مسابقات 2012 اکراین، طلا مسابقات جام جهانی 2013 در مالزی و طلای اولین المپیاد وزنه برداری پیشکسوتان مجارستان در سال 2014 حاصل حضورم در 9 دوره رقابتهای جهانی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.