سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آئین غباروبی مسجد محله صفائیه منطقه 20 عنوان شد:

کمک 9 میلیاردی به مساجد جنوب تهران در سال 93

شهردار منطقه 20 در مراسم غبارروبی یکی از مساجد این منطقه جنوبی که با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد از کمک 9 میلیارد و 650 میلیون تومانی به اماکن مذهبی طی سال گذشته خبر داد.


به گزارش حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف در حاشیه مراسم غبارروبی یکی از مساجد شهرری واقع در خیابان سرگرد محمدی، گفت: احداث، بهسازی و کمک به اماکن مذهبی نظیر مساجد، حسینیه ها و امامزاده ها از اولویت های مدیریت شهری است که در این راستا طی سال 93 و بر اساس توافق نامه با مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران 3 میلیارد تومان به 165 محل مذهبی این منطقه جنوبی اختصاص یافت.

کتانباف افزود: ساخت و توسعه مسجد ساجدین و قمر بنی هاشم(ع) و امامزاده ابوالحسن(ع) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 250میلیون تومان از دیگر فعالیت های مدیریت شهری در زمینه توسعه و بهسازی اماکن مذهبی بوده است. 

وی با اشاره به اینکه صحن غربی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز با 3 میلیارد تومان اعتبار توسعه یافته است گفت: در سال 93 اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون تومان بابت شروع پروژه ساخت دو مسجد در شهرک علائین و جوانمرد قصاب اختصاص یافت که روند عملیات عمرانی آن در حال اجراست و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد. 

شهردار منطقه 20 در ادامه آئین غبارروبی از مساجد را سنت حسنه ای برشمرد و گفت: همزمان با دهه پایانی ماه مبارک شعبان و دهه تکریم مساجد، آئین غبارروبی از 142 مسجد منطقه 20 با حضور مدیران شهری، شهرداران نواحی و مشارکت شهروندان در حال اجراست و مدیریت شهری آمادگی استقبال از ماه مبارک رمضان را دارد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.