سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر در اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طرح امداد تابستانه در اصفهان با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان با تعطیلات تابستانی در ۲ مرحله قبل از ماه رمضان و پس از آن اجرا می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، محسن مومنی با بیان اینکه در ایام تابستان شاهد افزایش ترددها و سفر ها هستیم ، افزود: با اجرای طرح امداد و نجات تابستانه تقویت پایگاه های ثابت و راه اندازی پایگاه های موقت در اولویت می باشد.

وی با اشاره به‌کارگیری یک فروند بالگرد امدادی در طرح امسال، گفت: در مجموع 43 پایگاه شامل پایگاههای ثابت، موقت و سیار در طرح امداد تابستانه فعال هستند .

مومنی به آمادگی یک‌هزار و ۱76 نجاتگر در سطح استان اشاره کرد و اظهار داشت: 43 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس بیمارستانی ، 25 دستگاه خودروی نجات و 5 فروند قایق امدادی این جمعیت در طرح امداد تابستانه برای ایجاد امنیت خاطر ، آرامش و ارائه خدمات به مردم به‌کارگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: مرحله اول این طرح از حدود دو هفته قبل آغاز شده و در ۲۸ خرداد و با آغاز ماه رمضان پایان می یابد و مرحله دوم نیز از ۲۵ تیر تا چهار مهر اجرا می شود .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطر نشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان نیز تمام پایگاه های امدادونجات بین شهری این جمعیت ۲۴ ساعته فعال و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.


انتهای پیام/گ


برچسب ها: جمعیت ، طرح ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.