سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدگاههای اعضای کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی در مورد سازمان تأمین اجتماعی

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت های سازمان تأمین اجتماعی گفت: در برخی از شهرها و مناطق امکانات درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی وجود ندارد وبیمه شدگان باید به مراکز درمانی غیر ملکی مراجعه کنند و مبالغی پرداخت کنند، خواسته ما این است که این سازمان عدالت در توزیع مراکز درمانی را رعایت کند.

به گزارش  حوزه رفاه و تعاون    گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران  اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر حسین علی شهریاری در جمع مدیر عامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی  گفت: تدابیری بیاندیشید  و امتیازاتی برای ساکنان مناطق محروم در نظر بگیرید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی  افزود: در یک سال اخیر تلاش کردیم که با سازمان تأمین اجتماعی همراه باشیم و نقطه نظرات شما را  لحاظ کردیم.
وی خاطر نشان کرد: در رابطه با بیمه کارگران ساختمانی پیشنهادات خود را برای بهبود خدمات ارائه دهید.

دکتر شهریاری با اشاره به وضعیت صندوق‌های بیمه‌ای در کشور گفت: وضعیت نامناسب سازمان های بیمه گر ،نارضایتی‌های اجتماعی  را موجب می شوند.

دکتر پزشکیان:باید در ارائه خدمات درمانی بی عدالتی رفع شود

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: سازمان تأمین اجتماعی 16 هزار میلیارد تومان در حوزه درمان هزینه می‌کند  و با توزیع این خدمات در مناطق محروم عدالت اجرا می شود.

دکتر مسعود پزشکیان  با اشاره به اینکه پراکندگی خدمات در سراسر کشور برای همه بیمه شدگان دسترسی عادلانه ایجاد می کند، افزود: برای ارائه خدمات درمانی مناسب هماهنگی میان تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت لازم است تا هزینه‌های درمانی کمتر شود و در نقاطی که وزارت بهداشت هست تأمین اجتماعی خرید خدمت کند و در جاهایی که وزارت بهداشت نیست، به صورت درمان مستقیم خدمت ارائه شود تا دوگانگی در ارائه خدمات و ایجاد فضای درمانی از بین برود.

وی تصریح کرد: اگرسطح بندی خدمات و نظام ارجاع رعایت شود به اهداف اقتصاد مقاومتی که کنترل هزینه ها یکی از آنهاست دست می یابیم.

دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی:تلاش ها و فالیت های تأمین اجتماعی جای تقدیر دارد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت:  تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که در تأمین اجتماعی انجام می‌شود جای تشکر دارد .

دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی افزود: متأسفانه در کشور به تدریج دولت‌ها بخشی از وظایف خود را به بخش خصوصی واگذار می‌کنند و بخش خصوصی مقابل مردم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: دولت نمی‌تواند تکالیف و و ظایف خود را به سازمان بیمه گر تحمیل کند . دولت نتوانسته است به وظایف خود به خوبی در این رابطه عمل کند .

دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: در برنامه ششم توسعه باید به سمت تقویت و یکپارچه سازی بیمه‌های اجتماعی حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: سهمیه بندی بیمه کارگران ساختمانی مبتنی بر عدالت نیست و باید همه کارگران ساختمانی را تحت پوشش قرار گیرند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت : صرفه جویی و بهره‌وری در تمامی اقدامات و فعالیت‌های سازمان تأمین اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

 نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی:سازمان تأمین اجتماعی خدمت رسانی به بیماران سرطانی را بیشتر مورد توجه قرار دهد

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: مردم به وضعیت کمیسیون‌های پزشکی و ازکار افتادگی اعتراض می‌کنند و در این رابطه باید دقت کافی را داشته باشید .

دکتر رسول خضری اظهار داشت: عدالت اجتماعی در حوزه سلامت باید مورد توجه قرار گیرد و یکپارچه سازی بیمه‌ها نیز در همین چارچوب دنبال می‌شود.
وی خواستار توجه بیشتر سازمان تأمین اجتماعی به بیماران خاص و بیماران سرطانی شد.
 
دکتر قربانی:مطالبات سازمان تأمین اجتماعی حق بیمه شدگان است

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیانشهر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: باید دنبال  مطالبات سازمان  که حق بیمه شدگان است بروید و مجلس نیز به تأمین اجتماعی دراین رابطه کمک می‌کند.

دکتر محمد حسین قربانی با بیان اینکه تأمین اجتماعی خیلی از افراد فقیر را بیمه کرد که این باعث بهبود عدالت اجتماعی شده، اظهار داشت: برخی از افرادی که بیمه کارگران ساختمانی هستند، کارگر نیستند. این منابع حق شما است. نگاه ما در مجلس آسیب رساندن به سازمان تأمین اجتماعی نیست.

وی خواستار سطح بندی بیمارستانها برای مراکز استانها و شهرستانها شد .


نماینده مردم کردکوی، بندر گز، بندر ترکمن و گمیشان:خدمات دندانپزشکی را تحت پوشش بیشتر قرار دهید

نماینده مردم کردکوی، بندر گز، بندر ترکمن و گمیشان نیز در این دیدار گفت: کسانی که در یک روستای محروم هستند همان حق بیمه ای را می‌دهند که در تهران می‌دهند و باید عدالت درمانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

دکتر محمد جواد نظری مهر با استقبال از برنامه محوری در سازمان تأمین اجتماعی افزود: در خصوص خدمات بیمه ای دندانپزشکی بیشتر پیگیری و رسیدگی کنید.

نماینده مردم دامغان درمجلس شورای اسلامی:تحت پوشش قرار گرفتن افراد از سوی تأمین اجتماعی موجب عدالت اجتماعی می شود

نماینده مردم دامغان درمجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: خیلی از افراد ضعیف را سازمان تأمین اجتماعی بیمه کرد که باعث بهبود عدالت اجتماعی شده است .

دکتر عبدالرحمن رستمیان افزود: همه کارگران باید بیمه شوند و این تکلیف قانونی تأمین اجتماعی است و اگر این کار را نکند خطا کرده است.برای اجرای قانون پشتیبان شما هستیم.

دکتر رستمیان افزود: بخشنامه بیمه بیکاری را به نحوی اجرا کنید که بیمه شدگان عمداً به طرف بیکاری نروند.

وی با بیان اینکه تولید درمان هزینه دارد، گفت: سازمان تأمین اجتماعی هزینه ها را کمتر کند وبه سمت خرید خدمات درمانی بروید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.