سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرار از دست پلیس در خیابان‌های پایتخت/ پایان زورگیری‌های شبانه 2 پسر 18 ساله از رهگذران

دو پسر شرور که دست به زورگیری شبانه می‌دند، در عملیات تعقیب و گریز پلیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ساعت 23:50 شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 148 انقلاب در حال گشت زنی در خیابان اسکندری بودند که مشاهده کردند، ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در حال زورگیری از یک رهگذر است.

ماموران با مشاهده این وضعیت بلافاصله درصدد دستگیری متهمان برآمدند که راکب و ترک نشین موتورسیکلت به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند.

عوامل انتظامی به تعقیب متهمان پرداختند که پسران شرور ابتدا وارد خیابان یوسف و بعد وارد خیابان فرصت شیرازی شده و خیابان اسکندری را شمال به جنوب به صورت یکطرفه پیمودند که در تقاطع ازادی با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ تصادف کردند.

بر اثر این حادثه ترک نشین اقدام به فرار کرد و راکب هم موتورسیکلت را رها کرد و به سمت خیابان اسکندری جنوبی متواری شد.

 ماموران کلانتری به ناچار ابتدا با سلاح سازمانی یک تیر هوایی و سپس دو تیر به سمت متهمان شلیک کردند که منجر به دستگیری پسران شرور شد.

در بازرسی از دو متهم به نام‌های "احسان" و "مهرشاد" 18 ساله یک دستگاه گوشی همراه مسروقه کشف شد.

در ادامه شاکی به کلانتری دعوت شد و گوشی خود را پس از صورتجلسه تحویل گرفت و خشنود از عملکرد سریع و به هنگام ماموران از کلانتری خارج شد.

سرهنگ علیرضا شجاعی پور رئیس کلانتری 148انقلاب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.