سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

خانه باغ های عروسی در کرمان برچیده می شود

رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي استان كرمان گفت:خانه باغ های عروسی که به شکل غیرمجاز گسترش یافته اند برچیده می شود.


 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران وبنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سرهنگ فسلفي در حاشيه ديدار با نمايندگان اصناف مختلف گفت: ما به دنبال افزايش مشاركت عمومي هستيم و معتقديم اگر مشاركت عمومي افزايش پيدا كند تبعات اعمال قانون كاهش پيدا خواهد كرد اما اين مساله به منزله كوتاهي از وظايف قانوني نخواهد بود.

وی در پاسخ به دلايل رواج خانه باغ پس از مراسم عروسي در ساعات پاياني شب نيز افزود: صاحبان تالار كوتاهي زمان اجراي مراسم را دليل اين مساله عنوان مي كنند و معتقدند تا ساعت 11 شب بسياري از مراسم نيمه كاره مي ماند و به همين دليل عروس و داماد تصميم مي گيرند ادامه مراسم خود را به مكاني ديگر منتقل كنند.

فلسفی تصريح كرد: ما به دنبال تمهيداتي هستيم تا با افزايش زمان باز ماندن تالار ها و رواج موسيقي مجاز به طور كلي به بحث خانه باغ ها را خاتمه دهيم.

رئيس اداره نظارت براماكن عمومي استان كرمان گفت: در اين شرايط مجبوريم به صورت قاطع با متخلفان برخورد كنيم و به دنبال ساماندهي اماكن مجاز هستيم.مراعات حال مسافران و بيماران را در ماه رمضان خواهيم كرد.

رئيس اداره نظارت براماكن عمومي استان كرمان رويكرد مجموعه تحت فرماندهي خود در ماه مبارك رمضان را مطابق با دستور العمل هاي ناجا دانست و گفت: برخورد سليقه اي صورت نخواهد گرفت و ما تمام تلاش خود را خواهيم كرد تا شان اين ماه و ملت حزب الله حفظ شود.

وي با بيان اين مساله كه در اين ماه مراعات حال مسافران و بيماران را خواهيم كرد، افزود: رستوران ها و مراكز عرضه غذا در پايانه هاي مسافربري، اماكن مسافر خيز، مجموعه هاي تفريحي بين راهي و بيمارستان هاي پر تردد آزاد خواهد بود و در ديگر مناطق با مراكز متخلف برخورد خواهيم كرد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: اماکن ، تالار ، عروسی ، مسافران ، روزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.