سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پایان معاملات 24 خرداد؛

ثبت بیش از یک هزار میلیارد ریال معامله در فرابورس

در جریان معاملات امروز فرابورس ایران، 73 میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 911 میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان معاملات 24 خرداد‌ماه فرابورس ایران، 73 میلیون و 480 هزار ورقه بهادار در 13 هزار و 460  نوبت دست به دست شد و ارزش آن به یک هزار و 911 میلیارد  و 820 میلیون ریال رسید.

پتروشیمی مارون  با معامله 14 میلیون و 170 هزار سهم به ارزش 486 میلیارد و 70 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد و آیفکس با اندکی کاهش، عدد 693 واحد را نشان داد.

همچنین، بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت‌های سرمایه گذاری اقتصاد نوین، حق تقدم توکا ریل و گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان بود و در سوی دیگر بازار هم شرکت‌های پتروشیمی مارون، سرمایه گذاری مسکن شمال‌غرب و معادن روی زنگان با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شدند.

در روز جاری، بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 400 هزار ورقه مشارکت سه ماهه نارنجستان بود و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش 676 هزار و 970 سهم اختصاص یافت.

گفتنی است، امروز نماد معاملاتی شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار به دلیل تعدیل با اهمیت سود هر سهم سال 1394، متوقف شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.