سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

كشف بيش از 4 ميليون نخ سيگار قاچاق در فارس

مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر فارس با انجام يك عمليات منسجم، 4 ميليون و 370 هزار نخ سيگار و تعداد زيادي كالاي قاچاق كشف كردند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ فرمانده انتظامي استان فارس گفت: در پي کسب اخباري مبني بر تحرکات گسترده قاچاقچيان سيگار در حوزه شهرستان "لامرد"، مأموران پس از هماهنگي مقام قضائي به آن مكان اعزام شدند.

سردار "احمد علي گودرزي" ادامه داد: مأموران پس از انجام گشت هاي محسوس و غير محسوس در محورهاي مواصلاتي هفت دستگاه خودرو سبك و تيزرو به عنوان اسكورت و دو دستگاه کاميون حامل كالاي قاچاق را شناسايي و دستور ايست دادند.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح كرد: راننده خودروها به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار كردند كه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ، دو دستگاه خودرو كاميون حامل كالاي قاچاق توقيف و در بازرسي از آنها 4 ميليون و 370 هزار نخ سيگار ، مقادير زيادي پوشاک، 30 دستگاه کولر گازي و تعدادي لوازم خودرو كشف شد.

سردار " گودرزي" با اشاره به اينكه در اين خصوص يك نفر متهم دستگير و خودروهاي اسكورت به همراه راننده يكي ديگر از كاميون ها از صحنه متواري شدند، افزود: تلاش براي شناسايي و دستگيري متهمان متواري ادامه دارد.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد كشور گفت: مأموران انتظامي استان فارس تمام تلاش خود را براي مبارزه با اين پديده شوم به كار خواهند بست.

انتهای پیام/س



برچسب ها: کشف ، سیگار ، قاچاق ، فارس ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.