سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نفر چهارم مسابقات دسته برتر:

بنای حواشی دسته برتر از فینال لیگ گذاشته شد/ از ابتدا هدفم تیم ملی نبود

نفر چهارم مسابقات تنیس روی میز گفت:پینگ پنگ رشته مودبی است. فکر می‎کنم بنای حواشی که در دسته برتر رخ داد از فینال لیگ گذاشته شد.

عارف احمدی فر در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها / گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص اتفاقاتی که در مسابقات دسته برتر افتاد و تنیس روی میز را به حاشیه کشاند، بیان کرد: متهم شدن به تبانی و مسائلی که در دسته برتر رخ داد در پینگ پنگ بی سابقه بود، ما همیشه به مودب بودن و‌تحصیل کرده بودن معروف هستیم. همه ورزشکاران تنیس روی میز را به عنوان افراد با کلاس می شناسند متاسفم که برخی مصاحبه ها باعث شد تا حدودی این رشته ورزشی به حاشیه کشیده شود.
 
وی ادامه داد: در فینال لیگ هم برای اولین بار علیه تیم رقیب تشویق های نابجا به کار برده شد که فکر می کنم درست نبود و همین اقدامات بنایی شد که در دسته برتر هم با توجه به نزدیکی زمانی اتفاق افتد.
 
درخواست داده‎ایم قانون همشهریان را بردارند!
 
احمدی فر اعلام کرد: رقابت های دسته برتر و انتخابی های تیم ملی قانونی وجود دارد که مسابقات بین دو همشهری را در دوره های نخست می گذارند برای مثال من و اخلاق پسند که همیشه با هم هستیم در دور اول مسابقه می دهیم عادلانه نیست، بدیهی است هر بازیکنی ببازد در دوره های بعد از نظر روحی به مشکل بر می خورد.
 
وی تصریح کرد: این در حالیست که ممکن است دو بازیکن همشهری نباشند اما بیشتر از همشهری ها با یکدیگر رفیق باشند و این به نفع بازیکنان غیر همشهری است.
 
بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام ادامه داد: من، اخلاق پسند، برادران عالمیان و چندین بازیکن دیگر به کمیته مسابقات درخواست داده‌ایم تا این قانون را بردارند.
 
تا یک روز قبل از مسابقه، قصد نداشتم شرکت کنم
 
نفر چهارم رقابتهای دسته برتر اشاره کرد: تا یک روز قبل از برگزاری رقابت های دسته یک قصد نداشتم مسابقه دهم زیرا نزدیک رقابتهای لیگ بود و از نظر بدنی خسته بودیم اما بعد از مشورت‌هایی که با دوستانم داشتم، خواستم در میدان حاضر باشم و فقط در صحنه باشم.
 
وی افزود: از ابتدا، هدفم تیم ملی نبود در دسته یک، چهارم شدم و بعد از آن هم در دسته برتر به مقام چهارم رسیدم. خدا را شکر تا مرحله نهایی انتخابی تیم ملی پیش آمدم، بعد از آن تلاشم را خواهم کرد تا بهترین نمایش را داشته باشم.
 
تمرینات پتروشیمی در عملکردم بسیار موثر بود
 
 احمدی فر که به تازگی به همراه تیم پتروشیمی بندرامام عنوان نایب قهرمانی در لیگ را کسب کردند، نقش اردوهای تیم باشگاهی‌اش را در مسابقات انتخابی تیم ملی موثر دانست: تمرینات خوبی را برای مرحله پلی آف، نیمه نهایی و فینال پشت سر گذاشتیم. 30 یا 35 روز در اردو بودیم که بسیار در نتیجه من تاثیر گذار بود.
 
احمدی فر خاطر نشان کرد: از مسئولان باشگاه پتروشیمی به ویژه یاوری، مدیر عامل تیم تشکر ویژه دارم که هر آنچه بازیکنان درخواست داشتند پذیرفت  و امیدوارم بتوانم پاداش زحمت های آنها را بدهیم.
 
 
امیدوارم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بدون حاشیه برگزار شود
 
عارف احمدی فر در انتها اذعان کرد: شایسته ورزش تنیس روی میز و بازیکنان این رشته ورزشی است که مسابقات آنها بدون حاشیه و مانند سابق برگزار شود، اگر بخواهد امیدوارم در مرحله نهایی انتخابی حاشیه ای ایجاد نشده و در آرامش مسابقه بدهیم.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 

برچسب ها: احمدی فر ، تنیس ، پینگ پنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.