سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران خواستار میزبانی بوکس جوانان آسیا شد

اعضای تیم ملی بوکس نوجوانان ایران که با دو مدال برنز به کارشان در مسابقات قهرمانی آسیا پایان دادند،خواستار میزبانی بوکس جوانان آسیا شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی / گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛؛اعضای تیم ملی بوکس نوجوانان ایران شب گذشته(شنبه) شام را در سفارت ایران در ازبکستان و در کنار سفیر کشورمان علی مردانی صرف کردند.
 
علی دانشمند فرد ضمن تایید این خبر گفت:طی مدت زمانی که در ازبکستان بودیم، همواره لطف علی مردانی سفیر ایران در ازبکستان شامل حال ما بوده و به ما دلگرمی داده است.همچنین شب گذشته(شنبه) شام را همراه با اعضای تیم ملی بوکس در سفارت خانه و در کنار وی صرف کردیم.
 
دانشمند فرد افزود:سفیر ایران در ازبکستان از تلاش های کادر فنی و اعضای تیم ملی بوکس نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا تشکر کرد و هدایای نقدی هم برای ورزشکاران ما در نظر گرفت.
 
وی در مورد عملکرد نوجوانان بوکس کشورمان گفت:شخصا از نتایج به دست آمده رضایت دارم.ما در رقابت های قهرمانی آسیا دو مدال برنز کسب کردیم و اگر داوریها کمی بهتر بود می توانستیم حداقل یک فینالیست داشته باشیم.
 
دبیر فدراسیون بوکس از پیشنهاد میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خبر داد و گفت:طی دیداری که با رییس اتحادیه بوکس آسیا داشتم صحبت هایی در خصوص میزبانی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا مطرح شد و او هم اعلام کرد که اگر شرایط و امکانات ایران برای میزبانی محیا باشد،با این درخواست موافقت خواهند کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.