مسافر بعد از دریافت کد شناسه خرید بلیت، قبل از پایان زمان اعلام شده میتواند از طریق هرگونه کارت شتاب و با دارا بودن رمز دوم مبلغ بلیت را پرداخت نموده و پس از واریز مبلغ وارسال تأییدیه آن به سامانه، همکاران فروش تلفنی، بلیت الکترونیکی مسافر را صادر و به ایمیل وی ارسال مینمایند و یا کد رزرو جا به تلفن همراه مسافر ارسال میگردد.
مسافران برای استفاده از این خدمت می توانند از ساعت 8:00 الی ساعت 18:00 با شماره اعلام شده تماس گرفته و بلیت تهیه نمایند.
شایان ذکر است هموطنان خارج ازکشور با توجه به مشکلات انتقال پول، مي تواننداز طریق بستگان خود در داخل کشور بلیت تهیه و هزینه آن را پرداخت نمایند. دراين صورت بلیت به ایمیل مسافر ارسال میگردد.
گفتنی است سیستم فروش تلفنی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از سال 1391 راه اندازی شده است.
انتهای پیام/