سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

پيشنهاد اعطای كرسی توسعه پايدار كوهستان يونسكو به دانشگاه شهركرد

در ديدار شب گذشته رئيس دانشگاه شهركرد با معاون علوم طبيعی سازمان يونسكو، موضوع اعطای كرسی توسعه پايدار كوهستان يونسكو به دانشگاه شهركرد مطرح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از شهرکرد و به نقل از روابط عمومي دانشگاه شهركرد، همزمان با برگزاری بيست و هفتمين نشست برنامه جهانی انسان وكره مسكون سازمان يونسكو در پاريس، دكتر شايان شامحمدی رئيس دانشگاه شهركرد با دكتر فلاويا اشلگل معاون علوم طبیعی سازمان يونسكو ديدار وگفتگو كرد.

در اين ديدار، توانمندی‌ها و پتانسيل‌های دانشگاه شهركرد در زمينه تحقيق و پ‍ژوهش‌های كاربردی ارائه و راه‌های همكاری بيش از پيش بررسی شد. 

همچنین در اين ديدار، موضوع اعطای كرسی توسعه پايدار كوهستان يونسكو به دانشگاه شهركرد مطرح و دكتر اشلگل نيز با توجه به توانمندی‌ها و موقعيت جغرافيايی خاص دانشگاه شهرکرد و استان چهارمحال و بختياری در زاگرس مركزی، در این زمینه قول مساعد داد.

بیست و هفتمین اجلاس شورای هماهنگی بین‌المللی برنامه انسان و کره مسکون یونسکو (MAB –ICC)، 8 تا 12 ژوئن سال جاری میلادی (2015) برابر با 18 تا 22 خردادماه جاری (1394) در مقر یونسکو در کشور فرانسه (پاریس) برگزار شد.

در این نشست، ذخیره گاه زیست كره تنگ صیاد و سبزكوه استان چهارمحال و بختیاری با بیش از ۵۳۲ هزار هكتار مساحت، در شبكه جهانی ذخایر زیست كره یونسكو ثبت شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، رئیس دانشگاه شهرکرد و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در این نشست حضور یافتند.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.