سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله نوری‌همدانی؛

حفظ امنیت یکی از اصلی‌ترین فعالیت های نیروی انتظامی است

آیت الله نوری همدانی در دیدار با سردار اشتری گفت: حفظ و ثبات امنیت یکی از اصلی ترین و مهم ترین وظایف نیروی انتظامی است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قم؛ آیت‌الله نوری‌همدانی امروز در دیدار سردار اشتری گفتند: حفظ و ثبات امنیت جامعه اسلامی یکی از اصلی‌ترین  و مهم ترین فعالیت‌های نیروی انتظامی است که اینگونه فعالیت ها نوعی عبادت محسوب می شود زیرا سعی و تلاش کارکنان این سازمان حفظ امنیت کشور اسلامی است. 

این مرجع تقلید اضافه کردند: امروزه در اکثر کشورهای منطقه نا‌امنی زیاد شده ولی به لطف خدای منان فعالیت نیروی انتظامی در جامعه باعث شده تا امروز کشورمان از نعمت امنیت برخوردار شود. 

ایشان با تاکید بر حفظ حجاب در جامعه اسلامی تصریح کردند: امر به معروف و نهی از منکر، امنیت و توجه به ارزش‌ها از اصول مهم هر کشوری است و حفظ حجاب در بین مردم یکی از ارزش‌هایی است که مردم باید آن را رعایت کنند. 

آیت الله نوری همدانی خاطر نشان کردند: نباید مسئله بدحجابی در جامعه رواج پیداکند و تمامی ارگانها و مراکزی که با دولت مرتبط هستند باید حجاب را رعایت کنند زیرا شروع حفظ حجاب از دولت باعث می‌شود تا مردم هم حجاب را رعایت کنند و این امر سبب فرهنگ‌ سازی و رواج دادن حجاب می‌شود. 

استاد حوزه علمیه قم عنوان کردند: حفظ امنیت مرزها و داخل کشور بر عهده نیروی انتظامی است و فعالیت‌های این‌ارگان بسیار گسترده است و امیدواریم در این مسیر کارکنان نیروی انتظامی موفق باشند و امنیت و آرامش در کشورمان همیشه برقرار باشد.
 
انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.