سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

طرح ضیافت الهی در 40 بقعه و امامزاده شاخص قزوین اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: یکی از طرحهایی که دستورالعمل اجرایی آن از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به تمام ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور ابلاغ میشود، طرح«ضیافت الهی» است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از قزوین، حجت الاسلام نوروزی افزود: هر ساله قبل از آغاز ماه مبارک رمضان بستر لازم برای اجرای طرح ضیافت الهی در استان آغاز می شود تا مردم بتوانند در فضای معنوی بقاع متبرکه و امامزادگان به انجام اعمال عبادی ماه مبارک رمضان بپردازند.

وی عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان خیمه های معرفت، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره برای خانواده و جوانان و غرفه گفتمانهای دینی، غرفه مشاوره وقف با هدف وقف جدید در راستای نیات منطبق با ماه مبارک رمضان و غرفه تصحیح قرائت نماز در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان استان بر پا می‌شود.

بگفته نوروزی برای جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به سمت قرآن به غرفه قرآن بخوان جایزه بگیراشاره کرد و گفت: با قرائت آیاتی از کلام الله وحی به کودکان و نوجوانان قاری جوایزی اهدا می شود تا شاهد جذب هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان به قرآن باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان که ماه بهار قرآن است، شاهد برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی و استانی و همچنین قاریان مصری در استان خواهیم بود.

نوروزی برگزاری سفره های افطاری ساده را از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: امیدواریم بتوانیم با فرهنگسازی در این حوزه، شاهد برپایی سفرههای افطاری ساده و به دور از تجملات در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.