سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سریعترین و سالمترین راه برای کاهش وزن

مصرف آبمیوه ها موضوع بسیار مهمی هستند که برای داشتن تناسب اندام معجزه می کنند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران مصرف آبمیوه ها موضوع بسیار مهمی است که برای سلامتی حائز اهمیت بوده و به سم زدایی بدن و دریافت مواد مغذی آن کمک می کند. همچنین باید گفت که این روش برای افرادی که در طول روز به اندازه کافی مواد غذایی تازه دریافت نمی کنند توصیه ویژه ای می شود.
 
البته برخی افراد نیز متفاوت فکر کرده و بر این باورند که مصرف آبمیوه ها برای سلامتی مناسب نمی باشد.
 
براندوKolar متخصص تغذیه معتقد است که اگرچه گرفتن آبمیوه ها معجون خوشمزه ای بوده و راهی عالی برای جذب آنتی اکسیدان ها می باشد، اما افرادی که تنها به مصرف آبمیوه ها روی می آورند از عملکرد بدنی پایین برخوردار بوده و با مشکلاتی چون کاهش سوخت و ساز، مشکلات توده عضلانی و عدم دریافت فیبر همراه هستند.

Adam-هاردینگ جونز مرد 48 ساله انگلستانی فردی است که به چاقی مبرم دچار بوده و حتی تا پای مرگ نیز پیشرفته است. چاقی او به گونه ای بوده که سایز لباس هایش به 5XL رسیده بوده است. او میزان مصرف تنقلات بالایی داشته و مسائل کلیوی و عوارض های دیابت را نیز تجربه کرده است.او پس از تماشای تاثیرات مصرف تنقلات بر روی بدن تصمیم می گیرد که روش زندگی خود را با مصرف مواد غذایی سالم، آب سبزیجات و میوه های تازه تغییر داده و کاهش وزن را پیش بگیرد.

آبمیوه، کاهش وزن و تناسب اندام
حال او طی گذر چند سال 140پوند کاهش وزن داشته، در رویدادهای مختلف ورزشی فعالیت داشته و عضو باشگاه دوچرخه سواری می باشد.گفتنی است که در حال حاضر هاردینگ جونز برای وعده های صبحانه و نهار خود از آبمیوه های سالم خانگی استفاده می کند. همچنین مصرف ماهی و سبزیجات را به جای سوسیس و چیپس در وعده های عصرانه خود گنجانده است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۶
چگونه لاغر شویم؟
حسین
۲۳:۳۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
برای لاغر شدن بهتربن ابمیوه کرفس و سیب است