سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال :

مقابل لهستان جلاد عالی بودیم

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان به سروقامتان ایران توصیه‎ کرد که از لهستان جلاد درس بگیرند.

محمد شریف زاده نخستین‌ کاپیتان تاریخ والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نوع حضور والیبالیست‌های کشورمان در 4 بازی انجام شده لیگ جهانی، نوسانات زیادی داشته اما سروقامتان ایران در هر مسابقه نسبت به بازی قبل بهتر می‌شوند.

 وی گفت: سفرهای زیاد با مسافت‌های طولانی بازیکنان را خسته می‌کند. در دو بازی مقابل لهستان ملی‌پوشان بخش کوچکی‌ از توانمند‌هایشان را ارائه کردند، لهستان در والیبال یک تیم جلاد و بی رحم است آن‌ها برای گرفتن پوئن کلک وحقه‌های زیادی بلدند ولی بازهم دیدیم که بازیکنان ایران به خصوص شهرام محمودی چقدر خوب و عالی کار کرد.

نخستین کاپیتان تاریخ والیبال ایران در ادامه به ملی‌پوشان توصیه کرد: وقتی در شرایط حمله قرار می‌گیرید نباید حتما آبشار بزنید می‌توان با در نظر گرفتن قانون احتمالات اقدام به پوئن آوری کرد. شرایط مسابقات لیگ جهانی سخت است اما باید در موقعیت‌های خاص با تنوع در پاس‌های خود و نوع اجرای تاکتیک‌ها حریف را سردرگم  کرده و تیم را به قولی جمع و جو کرد.

شریف زاده تصریح کرد: بازیکنان ایران خوب و حرفه‌ای هستند آنها باید در شرایط مطلوب و خوب به طور دائم بمانند و تمرکز داشته باشند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.