سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش‌سوزی گسترده در انبار 4 هزار متری مواد شیمایی/ 2 آتش‌نشان مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده انبار بزرگ مواد شیمیایی در کهریزک خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعت 4:21 دقیقه صبح امروز سازمان آتش نشانی کهریزک از ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران جهت اطفای حریق گسترده در یک انبار مواد شیمیایی اعلام نیروی کمکی کرد که بلافاصله ستاد فرماندهی، 2 ایستگاه آتش نشانی را به همراه تانکر آب، خودروی کف و فوماتیک عازم محل حریق در کهریزک کرد.

ملکی ادامه داد: در انباری به وسعت 4 هزار متر مربع ، 13 تانکر مواد شیمیایی 6 هزار لیتری تا 60 هزار لیتری طعمه حریق شده بودند که دود حاصل از این آتش سوزی از فواصل دور قابل رویت بود و آتش هر لحظه در حال سرایت به سایر قسمت‌های انبار بود.

به گفته ملکی، آتش از یک تانکر مواد شیمیایی آغاز و پس از انفجار به سایر تانکرها نیز سرایت کرده بود که آتش نشانان توسط آب و کف آتش سوزی را تحت کنترل گرفتند و در ساعت 5:45 دقیقه پس از اطفای حریق محل را تحویل نیروهای آتش نشانی کهریزک دادند.

ملکی خاطر نشان کرد: در این آتش‌سوزی بیش از 250 هزار لیتر مواد شیمایی طعمه حریق شد و متاسفانه دو تن از آتش نشانان کهریزک دچار مصدومیت شدند که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته مقام مسئول در آتش نشانی علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی می‌باشد.

برچسب ها: آتش ، حادثه ، حریق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.