سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم:

پایگاه های انتقال خون در ماه مبارک رمضان فعال اند

مدیرکل انتقال خون استان قم از فعالیت پایگاه انتقال خون ‌قم در ساعات پس از افطار در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،مرتضی نوریان مدیرکل انتقال خون استان قم بااشاره به اینکه روز 24 خرداد هرسال در جهان به عنوان روز اهداکنندگان خون نام‌گذاری شده است، گفت : از 18 تا 24 خرداد به عنوان هفته انتقال خون نامگذاری شده ‌که امسال با ماه مبارک رمضان مقارن شده است.

مدیرکل انتقال خون استان قم با اشاره به افزایش چشمگیر اهدای خون در فروردین ماه سال جاری که با افزایش 20 درصدی اهدای خون در قم همراه بود اظهار کرد : در این هفته در مراسمی از بانوان و جوانان اهداکننده خون و کسانی که میزان اهدا خون بالایی داشته اند تقدیر می شود .

نوریان گفت : برنامه اهدای خون مدیران اجرایی و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی روز شنبه 23 خرداد ماه در قم اجرا می‌شود.

وی از توسعه پایگاه های انتقال خون شهر قم گفت و به اهمیت و جایگاه انتقال خون به عنوان یک دستگاه عام‌المنفعه اشاره کرد و تاکید کرد : پایگاه انتقال خون روح الله قم با همکاری رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه استان و همچنین خیران توسعه یافته ‌و 18 تخت به این پایگاه افزوده شده است.

نوریان‌ همچنین از اینکه مردم روزه دار بتوانند بهتر در امر اهدای خون مشارکت داشته باشند افزود: پایگاه روح الله با 22 تخت خونگیری از ساعت 21 و 30 الی 24 شب به جز روزهای تعطیل فعال است.

مدیرکل انتقال خون استان از ارائه خدمات در شب های ماه مبارک رمضان گفت و اظهار کرد: در این شب های مبارک خدمات برای مردم بیشتر می‌شود و در طول ماه مبارک رمضان صبح ها مرکز اصلی که در تقاطع 15 خرداد قرار دارد، می توانند اهدای خون داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.