سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهری در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران؛

توضیح شرکت پست از چگونگی پیگیری وضعیت کارت طرح ترافیک

مدیرعامل شرکت پست علت تاخیر برخی مرسولات پستی و چگونگی پیگیری وضعیت مرسوله‌ها همچون کارت طرح ترافیک را تشریح کرد.

حسین مهری مدیرعامل شرکت پست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به علت تاخیر در تحویل بسته‌‌ها و نامه‌ها به مشترکان اظهار کرد: شرکت پست هر مرسوله‌ای همچون کارت طرح ترافیک، گذرنامه و کارت سوخت که از سوی ارگان‌ها با سازمان‌های دیگر تحویل می‌گیرد، باید بین 24 تا 36 ساعت به دست مشترکان برساند و اگر در مجموعه پست بماند علاوه بر این که هزینه به دنبال دارد باعث عدم رضایت مردم نیز می‌شود.

وی افزود: تاخیر در ارسال مرسوله‌ها در اغلب موارد به دلیل مسائلی مانند عدم درج آدرس درست، عدم درج شماره تماس،‌عدم مطابقت کدپستی با آدرس محل تحویل است که به همین دلیل بسته به شرکت پست بازگردانده می‌شود.

مهری در ادامه به میزان برگشت کارت طرح ترافیک به شرکت پست اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان اردیبهشت ماه حدود 36 هزار و 398 کارت طرح ترافیک به اداره پست تحویل شد که تنها حدود هزار و 300 کارت به شرکت پست برگشت خورده است.

وی در پایان به چگونگی پیگیری کارت طرح ترافیک اشاره کرد و گفت: این افراد براساس کد پیگیری می‌تواند از طریق سایت شرکت پست به آدرس post.ir از سرنوشت کارت خود با خبر شوند اما اگر همچنان در خصوص دریافت مرسوله‌های خود مشکلی دارد می‌توانند این مساله را از طریق شماره تماس 84470000  پیگیری کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.