سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

آغازبه کار کنگره ملی سرطان در بیمارستان فوق تخصصی رضوی

کنگره ملی سرطان با حضور متخصصان برجسته کشور در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران مشهد، رییس بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مراسم آغاز به کار این کنگره گفت:در حال حاضر بحث پیشگیری از ابتلا به سرطان و درمان آن تنها به استفاده از روش های متداول مانند شیمی درمانی و رادیوتراپی خلاصه نمی شود بلکه باید توجه ویژه ای را معطوف به جنبه های دیگر درمان نیز معطوف داشت.

دکتر سعید هاشم زاده در خصوص علت ورود بیمارستان فوق تخصصی رضوی به مبحث سرطان گفت: با توجه به وجود بخش پزشکی هسته ای و مرکز رادیولوژی و انکولوژی پیشرفته اکنون در زمینه ارائه خدمات پزشکی و درمانی در حوزه سرطان در سطح کشور پیشرو است.

دبیر علمی کنگره ملی سرطان نیز در این کنگره گفت: 28 مقاله به صورت سخنرانی و 154 مقاله در قالب پوستر پیرامون تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری سرطان در این کنگره ارائه می شود.
پروفسور علی گرجی افزود: با اشاره به ارائه آخرین یافته های تشخیص و درمان در خصوص بیماری سرطان در این کنگره گفت: قرار است همزمان با اجرای این کنگره تعاملی با پزشکان و صاحب نظران این حوزه درباره راه اندازی مرکز درمان سرطان در بیمارستان رضوی انجام شود.

وی هدف از اجرای این طرح را ایجاد سامانه ای یکپارچه و متمزکز در این بیمارستان دانست و گفت: با اجرای این سامانه مردم به آسانی می توانند از درمانهای جامع و پیشرفته در خصوص سرطان بهره مند شوند.

در این کنگره 300 پزشک و متخصص این حوزه به ویژه پزشکان و متخصصان سرطان شناسی، پرتودرمانی، جراحی اعصاب، پزشکی هسته ای و آسیب شناسی از سراسر کشور حضوردارند.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.