سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته داوران تکواندو:

حضور یک داور ایرانی در المپیک قطعی است

رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو گفت: از بین یو داور ایران حاضر در کمپ‌های المپیکی حضور یک نفر در المپیک ریو قطعی است.

سیروس رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص انتخاب احتمالی دو داور بین المللی تکواندو برای بازی‌های المپیک 2016 ریو عنوان کرد: هنوز حضور دو داور بین المللی ایران  برای بازی‌های المپیک ریو نهایی نشده است و بعد از شرکت داوران در همه کمپ‌های فدراسیون جهانی تکواندو، اسامی داوران المپیکی اعلام خواهد شد. 
 
وی با اشاره به حضور دو داور ایرانی تکواندو در کمپ‌های جهانی افزود: حافظ مهدوی و شهرام اربابی مرحله اول کمپ‌های جهانی را گذارانده‌اند و نامشان برای مرحله دوم این کمپ‌ها اعلام شده است. 
 
کمپ اول یک ماه و نیم در فجیره امارات برگزار شد،  اما هنوز زمان و مکان کمپ دوم از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام نشده است. 
 
او با بیان این که به طور حتم یک داور ایرانی در بازی‌های المپیک ریو قضاوت خواهد کرد، گفت: فقط یک نفر از ایران برای المپیک انتخاب خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست داوران باید میزان توانایی خود را در کمپ‌ها حفظ کنند، اما احتمال هنوز دو داور از ایران در المپیک  ضعیف است. 
 
ما به طور حتم در المپیک نماینده داور خواهیم داشت و هر دو داور ایرانی حاضر در کمپ جهانی نیز شرایط فنی بسیار خوبی دارند. 
 
وی افزود: قرار بود من هم در المپیک آمادگی داوران تکواندو المپیک شرکت کنم، اما به دلیل همزمان با مسابقات جهانی و مشکلات شخصی از لحاظ اداری نمی‌توانستم در هر بخش شرکت کنم. 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.