سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برخورد قانونی با دفع غيرمجاز پساب صنعتی

با واحدهای توليدی كه پساب صنعتی غيرمجاز دفع می كنند برخورد قانونی می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در جلسه مديران اجرايي شهركها و نواحی صنعتی استان گفت: همه مديران اجرايی شهركها و نواحی صنعتی بايد فرصت خدمت را غنيمت شمرده و از لحظه های بوجود آمده برای خدمت رسانی به بخش توليد و صنعت استفاده كنند.

موسوی افزود: اشتغـال جـوانان جويـای كار و آرامش خانواده های آنان موجب رضايت خداوند و بسترسازی اوليه برای ازدواج جوانان را فراهم می كند و با راه اندازی يك واحد توليدی ، گره برخی از مشكلات باز خواهد شد.

به گفته وی؛ يكی از مقوله های مهم مديران اجرايی در شهركها و نواحی صنعتی ، نظارت بر عملكرد واحدهای توليـدی در بحث محيط زيست است.

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: واحدهای راكد و غيرفعال در شهركها و نواحی صنعتی ، فسخ و خلع يد خواهند شد تا بستر برای حضور سرمايه گذاران جديد فراهم شود.

موسويی یادآور شد: ارتباط و هماهنگيی با دستگاههای اجرايی موجب سرعت بخشيدن فضای كسب و كار خواهد شد و در رفع موانع و مشكلات ، مفيد و تأثيرگذار است.

وی با اشاره به جذب سرمايه گذار جديد در شهركها و نواحی صنعتی استان تصریح کرد: جذب سرمايه گذار جديد در شهركها و نواحی صنعتی می تواند افزايش توليد و اشتغال پايدار را در سطح استان به دنبال داشته باشد.



انتهای پیام/ ا
برچسب ها: ساری ، دفع ، پساب ، صنعتی ، قانونی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.