سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمتر از ده روز به آغاز ماه رمضان و برگزاری نمایشگاه؛

برنامه‌های نمایشگاه قرآن 94 در هاله ای از ابهام!!!

کمتر از 10 روز به برگزاری نمایشگاه قرآن زمان باقیست اما هنوز هیچ حکم رسمی برای رئیس یا قائم مقام نمایشگاه صادر نشده و حتی فضاسازی مناسب برای برپایی غرفه‌های قرآنی در باغ‌موزه دفاع مقدس انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ سپیده خورشاهیان -ساعت 10 صبح نوزدهم خرداد و تلاش من برای تهیه گزارش از آغاز مراحل اجرایی بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن و تماس با قائم مقام و دبیر کمیته های بخش های 18 گانه نمایشگاه که بی نتیجه باقی می ماند چرا که از این فهرست بیست نفره هیچ تلفنی پاسخگو نیست.

تلاش های من برای تماس با شماره های ثابت و همراه دبیران کمیته های مختلف نمایشگاه قرآن امسال تا ساعت 17 بعدازظهر بی نتیجه می ماند و بیشتر موبایل ها از جمله تلفن آقای قبادی، مسئول کمیته عفاف و حجاب، آقای نوروزپور دیلمی، مسئول کمیته رسانه های دیجیتال، آقای فرزام، مسئول بخش دانشجویی و دیگر کمیته ها، خاموش یا از دسترس خارج شده اند.

در نهایت برزین ضرغامی، قائم مقام نمایشگاه قرآن تلفنش را جواب می دهد و به محض اینکه متوجه می شود من خبرنگارم، رانندگی و بودن پشت فرمان را بهانه می کند و تماس را قطع می کند. اما مهدی قره شیخلو، دبیر کمیته مراسم و مسابقات که فردی صادق تر از سایر مسئولان به نظر می رسد، اظهار می کند: هنوز هیچ حکمی برای مسئولان نمایشگاه قرآن صادر نشده و برنامه ها و سیاست گذاری بخش های مختلف به تصویب نرسیده است. جلسه ای که امروز بعدازظهر (19 خرداد) برای تعیین تکالیف نیز مقرر شده بود، کنسل شده و ما دبیران همانند شما بی اطلاعیم.

این در حالی است که کمتر از 10 روز به برگزاری نمایشگاه قرآن زمان باقی است اما هنوز هیچ حکم رسمی برای رئیس یا قائم مقام نمایشگاه صادر نشده و حتی فضاسازی مناسب برای برپایی غرفه های قرآنی در باغ موزه دفاع مقدس انجام نشده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.