سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ورزش همگاني آذربایجان شرقی با 1400 برنامه در رتبه اول كشوري قرار دارد

معاون ورزشي استان گفت: ورزش همگاني استان با 1400 برنامه در رتبه اول كشوري قرار دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،فرج اللهي در جلسه واحد آموزش و پ‍ژوهش اداره كل ورزش و جوانان استان با دبيران هيات هاي ورزشي همچنين از رتبه دوم استان در استعداد يابي ورزشي در كشور خبر داد و نيز از عقد تفاهم نامه با شوراي برون مرزي براي ارتباط هرچه بيشتر ورزش استان با كشور هاي همسايه خبر داد.

معاون ورزشي استان از هيئت هاي ورزشي در راستاي ياري اين اداره در بدست آوردن رتبه برتر كشور در سال نود و دو و همچنين ثبت اطلاعات ارزيابي سال نود و سه تقدير و تشكر كرد و اظهار اميدواري نمود كه در ارزيابي سال نود و سه نيز استان در بين چند استان موفق قرار خواهد داشت.

فرج اللهي در ادامه به شروع تابستان و اوقات فراغت جوانان اشاره كرد و از هيئت هاي ورزشي خواست تا با استارت و  ثبت نام در رشته هاي مختلف ورزشي برنامه ريزي كاملي براي اوقات فراغت جوانان داشته باشند و همچنين در راستاي نشاط و شادي جامعه تعداد مسابقات ورزشي خود را افزايش دهند.

در ادامه مسئول واحد آموزش و پژوهش اداره كل به ايراد سخناني در رابطه با نحوه برگزاري كلاس هاي آموزشي در هيئت هاي ورزشي پرداخت.

دبيران هيئت هاي ورزشي نيز مشكلات آموزشي هيئت هاي خود را با مددي مسئول آموزش و فرج اللهي معاون ورزشي استان در ميان گذاشتند.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.