سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثروتی در تذکر شفاهی:

چرا هیئت رئیسه استیضاح‌ها را مورد توجه قرار نمی‌دهد؟

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان گفت: : چرا هیئت رئیسه سوالات نمایندگان و استیضاح‌های آنان را مورد توجه قرار نمی‌دهند.

به گزارش  خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران ، موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در جلسه علنی امروز چهارشنبه 20 خردادماه در تذکر شفاهی خود گفت: در هفته آینده سفر ریاست جمهور را به استان خراسان شمالی خواهیم داشت.

وی افزود: ضمن تشکر متأسفانه از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هیچ‌گونه نشستی با نمایندگان برگزار نشده با اینکه آقای نوبخت چندبار قول داده که به استان سفر کند هنوز به خراسان شمالی نیامده است، متأسفانه بحث‌های اساسی استان مورد توجه قرار نگرفته است.

این عضو کمیسیون برنامه بودجه تصریح کرد: تذکر دیگر بنده در ارتباط با وزرای اقتصاد، دادگستری، اطلاعات و کشور است که در ارتباط با حل مشکلات موسسه اعتباری میزان و شرکت پدیده اقدام جدی و موثری نداشته و باعث شده که بیش از 7 هزار نفر در استان‌های خراسان بیکار شوند و متأسفانه به جای اینکه تدبیر کنند، گره ایجاد کرده‌اند،  مشکلات جدی و استرس برای سهامداران بوجود آوردند.

وی گفت: متأسفانه علیرغم قولی که ریاست جمهور و معاونین برای اجرای مصوبات سفر رهبری دادند، این کار صورت نگرفته و ما با مشکلات جدی‌ مواجه هستیم، سهم رهبری داده شده اما سهم دولت داده نشده، این معضلی است که برای هم‌ترازی  و احداث ساختمان‌های اداری و زیرساخت‌ها در استان خراسان شمالی وجود دارد. 

ثروتی در پایان خطاب به هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: چرا هیئت رئیسه سوالات نمایندگان و استیضاح‌های آنان را مورد توجه قرار نمی‌دهند اگر شما توان دارید خودتان بیایید و مشکلات مردم را حل کنید، هیئت رئیسه آیین نامه و قانون را اجرا نمی‌کند ما از کی بنالیم، لذا خواهش می‌کنم که هیئت رئیسه به طور جدی به مشکلات مردم و نمایندگان رسیدگی کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: خراسان ، مدیریت ، سازمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.