سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

نظام بانکی کشور فانوسی روشن در جریان تقویت بنیان سیاست اقتصاد مقاومتی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نظام بانکی کشور فانوسی روشن در جریان تقویت بنیان سیاست اقتصاد مقاومتی برگرفته از دیدگاه و اندیشه های ارزشی مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از رودهن، جبار کوچکی نژاد در مورد ساختار نظام بانکی ایران اسلامی، گفت: سیستم بانکی وزنه ای و کلید طلایی برای بازگشایی قفل های مشکلات اقتصادی ایران به شمار می رود.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز در نظام بانکی کشور حیات نظام پولی و اعتباری ایران اسلامی را به عنوان یک تهدید بزرگ به خطر انداخته اند.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه نظام بانکی کشور فانوسی روشن در جریان تقویت بنیان سیاست اقتصاد مقاومتی برگرفته از دیدگاه و اندیشه های ارزشی مقام معظم رهبری باشد، اضافه کرد: بانک ها در این راستا نباید حاشیه نشین باشند.

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: موسسات مالی و اعتباری غیر قانونی که سرمایه مردم را در قالب سپرده دپو کرده اند سال‌هاست که در بستر نظام بانکی ایران اسلامی با اعمال کمترین نظارت های صورت گرفته، حیات دارند و فعالیت کرده اند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.