سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

اعتياد مهمترین عامل وقوع طلاق

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان نرماشير گفت: مبارزه با اعتياد را بايد جدي گرفت چرا كه اعتياد عامل بروز بسياري از آسيب هاي اجتماعي و نابساماني هاي خانوادگي است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان و بنا به اعلام پايگاه اطلاع رساني پليس، سرگرد "عيسي اميري" در همايش آگاهسازي مدجويان كميته امداد امام خميني (ره) ، ضمن بيان اثرات مخرب مواد مخدربر ساختار خانواده ها گفت: طبق بررسي و کارشناسي هاي به عمل آمده ، اعتياد از مهم ترين علل وقوع طلاق و فروپاشي خانواده در جوامع امروز به شمار مي آيد .

اين مقام امتظامياعتياد رامنشا بسياري از ناهنجاري هاي اجتماعي دانست و خاطرنشان کرد: يكي از مهمترين الويت هايپليس درراستاي پيشگيري از اعتياد ، آموزش و آگاهسازي اقشار مختلف جامعه از عواقب و مضرات استفاده از اين بلاي خانمان سوز است.

وي در ادامه به آسيب هاي استفاده از ماهواره نيز اشاره كرد و گفت: برنامه هاي مخرب ماهواره اي که بسيار هدفمنداز شبکه هاي بيگانه پخش مي شوند، سرمنشا بسياري از انحرافات و جرايم هستند كه از جمله ي آن ها مي توانبي‌حجابي، مصرف‌گرايي وشکستن حريم‌هاي خانوادگي را ذكر كرد.

سرگرد "اميري" بابيان اين مساله که ارائه تصويرهاي غير اخلاقي از طريق ماهواره و نمايش آن ها، يكي از علل گسترش بي بند و باري و به فساد كشيدن جوانان است اظهار داشت: هدف اصلي اين شبکه‌ها انحلال خانواده و تزلزل جامعه است.

جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان نرماشير در پايان يکي از راهکارهاي مهم و اثرگذار در كاهش شيوع مواد مخدر راايجاد روابط صميميدر کانون گرم خانواده عنوان كرد و افزود:با توجه به گستردگي حوزه ماموريتي پليس، مردم نيز بايد درراستاي ايجاد امنيت و پيشگيري از بروز جرائم همکاري لازم را داشته باشند چرا كهتنها راه رسيدن به نظم و امنيت پايدار مشارکت عمومي است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: اعتیاد ، مهمترین ، عامل ، طلاق ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.