سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر جدید سازمان لیگ تنیس:

دبیر سابق به دلیل مشغله کاری کنار رفت/ میزبان مسابقات بین المللی جوانان هستیم

دبیر جدید سازمان لیگ فدراسیون تنیس اعلام کرد: دبیر سابق به دلیل مشغله های کاری زیادی که در تیم ملی داشت از این سمت کنار رفت.

محسن خداپرست در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: با انتخاب غمناک رئیس سازمان لیگ و تایید شایسته، رئیس فدراسیون به عنوان دبیر جدید سازمان لیگ منصوب شدم و فعالیت خود را در این بخش آغاز کردم.
 
وی در پاسخ به این سوال که علت کنار رفتن صفتی، دبیر سابق سازمان لیگ چه بوده است، گفت: وی مسئولیت کمیته تیمهای ملی را نیز بر عهده دارند و آنطور که خودش اعلام کرده به دلیل مشغله کاری و برای اینکه بیشتر به تیمهای ملی برسد از دبیری سازمان لیگ کنار رفت.
 
خداپرست با بیان اینکه برگزاری تمامی مسابقات داخلی و خارجی تنیس زیر نظر سازمان لیگ است، درباره برنامه های پیش رو اظهار کرد: اکنون مسابقات پیشکسوتان را در حال برگزاری داریم، در ماه رمضان چندین مسابقه ماه رمضان در رده های سنی را پیش بینی کرده ایم ضمن اینکه مسابقات بین المللی جوانان و آسیایی را نیز در پیش رو داریم.
 
میزبانی مسابقات بین المللی جوانان را پس از چند سال بر عهده داریم
 
دبیر سازمان لیگ فدراسیون تنیس اعلام کرد: ما مهر ماه در اصفهان،میزبان مسابقات بین المللی جوانان زیر 18 سال هستیم که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
 
وی ادامه داد: مسابقات بین‌المللی در این رده سنی چند سالی بود که در ایران برگزار نمی‌شد و از این جهت جوانان ما ضربه خوردند اما امسال این پیکارها در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شد.
 
رئیس فدراسیون، تاکید ویژه ای روی جوانان دارد
 
خداپرست گفت: رئیس فدراسیون تنیس در جلسه ای که برگزار کردیم تاکید ویژه ای داشتند که روی رده سنی جوانان تمرکز بیشتری داشته باشیم ومسابقات آنها هدفمند برگزار شود و طوری باشد که در مجامع بین المللی به بالاترین سطح برسیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته4 مسابقه بین المللی جوانان و 6 مسابقه بین‌المللی در رده پیشکسوتان در سال 2016 را در دستور کار قرار داده ایم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.