سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس ؛

ارتقای نظام سلامت در شهرستان میناب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت : با اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان میناب ، وضعیت نظام سلامت در این شهرستان ارتقا یافته است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ؛ شکاری افزود : افزایش تعداد پزشکان بیمارستان ابولفضل (ع) شهرستان میناب از ۲۵ نفر به ۴۰ نفر ، افزایش اتاق های عمل جراحی از ۴  اتاق به ۷ اتاق عمل و فعالیت  تمام وقت پزشکان متخصص در رشته های داخلی، روانپزشکی، چشم پزشکی و غیره از مهمترین برنامه های ارتقای نظام سلامت در شهرستان میناب است .

وی همچنین  با اشاره به بازسازی  ۲۰ خانه بهداشت روستایی در شهرستان میناب گفت : تا کنون۲۰ میلیارد ریال برای بازسازی و تجهیز  این خانه های بهداشت  هزینه شده است .

شکاری افزود : افزایش تعداد پزشکان و پرستاران از  ۳۰ نفر به  ۵۲ نفر و جذب  ۲۵بهورز در خانه های بهداشت روستایی از دیگر اقدامات برای ارتقای خدمات سلامت و بهداشت در خانه های بهداشت شهرستان میناب است .

از آغاز طرح ارتقای نظام سلامت ، ۲ پایگاه مشاوره بیماری های رفتاری روستایی ، ساخت مرکز پیشرفته تسهیلات زایمانی توکهور ، افتتاح پایگاه بین جاده ای گرو-سندرک و کلینیک دندانپزشکی در روستاهای سندرک و توکهور  راه اندازی شده است .

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.