سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

آیت‌الله جوادی آملی: حوزه فارق التحصیل ندارد

آیت الله جوادی آملی گفت: مبادا طلابی که در مسیر کسب علم و دانش هستند بگویند فارغ التحصیل شدند، چون حوزه علمیه فارغ التحصیلی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از قم، آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی در دیدار آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و تعدادی از روحانیون این استان در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا، با تاکید بر اینکه مبادا طلاب بگویند فارغ التحصیل شده ایم گفت: وقتی اهل علم که در مسیر کسب دانش و تحصیل هستند مدعی شوند که فارغ التحصیل شدند، آن روز، روز اول مرگشان خواهد بود.

این مرجع تقلید نقش علمای دین را در کامل کردن عقل مردم، مهم دانست و گفت: وقتی عقل مردم کامل شود ملتی عاقل و عالم خواهیم داشت و این ملت هرگز به هیچ وجه اختلاس نمی‌کند و نه بیراهه می‌رود و نه راه کسی را می‌بندد.

آیت‌الله جوادی آملی زندگی بعد از مرگ را مورد توجه قرار داد و معتقد است که مرگ، پایان زندگی انسان نیست بلکه به معنای عبور از سرایی به سرای دیگر است.

در پایان نیز به طلاب و روحانیون توصیه کرد که از فرصت باقی مانده در ماه شعبان برای پاک کردن حساب و کتاب خود و آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان بهره ببرند.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.