سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

استقرار نمایندگی بیمه ایران در شهرداریهای کرمان

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان با اشاره به اینکه سازمان همیاری یک نهاد خصولتی محسوب می شود گفت: جمعیت حدود 8هزار نفری تحت پوشش این سازمان نیازمند پشتوانه بیمه ای قوی هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، یدالله عرب پور افزود: سازمان همیاری عمدتا در پروژه های عمرانی ورود کرد و بخش بازرگانی شهرداریها را فعال نگه داشته است.

عرب پور با بیان اینکه اغلب در شهرداریها دنبال نرخ پایین بیمه ای هستند گفت: فرصت خوبی برای بیمه ایران است تا ضمن استفاده از این موقعیت در بین ارباب رجوع شهرداریها نیز خود را مطرح کند.

وی افزود: اغلب شهرداران به سبب بازی کودکی در پارک وآسیب وی توسط وسایل بازی و یا حتی تصادف در خیابانی با دست انداز به دادگاه فراخوانده شده اند و اگر بیمه جامعی در چنین شرایطی پشتیبان شهردار باشد نیاز به حضور وی در دادگاه ومراحل این چنینی با توجه به کثرثت شغلی شهردار، نیست.

وی تاکید کرد: بیمه تکمیلی درمان یکی از نیازهای اصلی بیمه ای شهرداریها است و در کنار آن دیگر مسائل بیمه ای نیز باید پیگیری شود.

عرب پور گفت: استقرار دفتر بیمه ایران در شهرداریها وارائه خدمت به آنان نیز کمک زیادی به حل مشکلات کارکنان می کند.

مدیرعامل شرکت اندیشه فردای کویر نیز در این نشست گفت: این شرکت بیمه ای قرارداد دانشگاه علوم پزشکی که شامل تمام مراکز درمانی وخانه های بهداشت می شود ، گل گهر سیرجان ومخابرات را در اختیار دارد.

سعادتمندی افزود: با این قرارداد بیمه ای یکی از موضوعات مهم در شهرداریها که معطلی اداری خودروهای شهرداری دربحث خسارت اتومبیل است رفع می شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان همیاری می تواند به عنوان پشتیبان این شرکت در بعد تبلیغاتی کمک کند.

با پایان این نشست تفاهم همکاری بین شرکت بیمه ای و نمایندگی فروش در کرمان با سازمان همیاری شهرداریها در بندهای مختلف منعقد شد.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.